Friday, February 13, 2009

bukan utk kamu. tapi kamu!

lunch g mkn ng fa kt umah gem' die masak mmg best mmg terbaek' "kire untung la spe2 dpt die wat laki"-tu die yg kate..... (tpi dari segi pandai msk jelah... dr lain2 segi aku xleh jamin 150% - nie aku yg kate dr pengalaman..) hahahhaaa. pas mkn siap trus balik opis sambong keje... adoi! fa bru nk start....pastu wat2 tetinggal barang kt umah biar beralasan nk singgah time balik nnt... huh! korang jgn macam2 klo xnk tgk aku macam2 arrr...... (ini adalah amaran!) =D

ptg nih balik sgbuloh sb mlm nie akak ipar aku da ajak g danau. nk carik aper pon aku xtau. aku pn da rindu gler kt adam n aina. xsbr nk jmpe dorg. k.in pon ade kasik bju ralph lauren kt aina..... adam jek xdpt lgi... huhu sabtu lak nk g lowyat sb laptop die ade problem so ade can le aku jmpe my Ucuk a.k.a mr.S... hehhee aper??.... (ingt sket k.lyn....bkn awak sorg jek 'ucuk' ok?) hahahhahaaa~

so ahad ptg aku blik cni sbb' bebudak bnk ngra nk carik umah kt area umah aku... mr.Hang Jebat? yelah tuh.. aku suggest dok kt area umah gem sb ade guard sb moto die kan da pnh kne curik b4 diz. klo dok area umah aku cm xselamat lak nnt kan... berabuk la line pasnie. haih.....

4 comments:

mcladyhappytellsthestory said...

ha3...itu yg kita tak tau....aku pg ptg ni nk amek brg aku kt gem..n aku nk blaja main gitar ngn gem..n aku nk gem main gitar lagu 'jumper' tu den aku nyanyi..wah...byk nye agenda aku disebalik agenda tersembunyi..hehe.. ;P

mYza said...

hahahahaa clake!

Anonymous said...

eleh....awk nih..sebok jek org nak cuk dia pun nak gak......huh

mYza said...

yelah. nk suh abg add pggil sy 'cuk' mesti akak xkasik. tepakse la sy crik 'ucuk' lain... hehehhee