Monday, December 7, 2009

7 Dis - Hepy Birthday Mak ;p

u are my everything~
mak lahirkn aku 14 march 1983 lebih kurg kol 5am kt umah atok kt kg.Koris Batu Pahat, Johor ~ aku anak ke4 yg mak lahirkn dr pewotnye.... alhamdulillah mak kata semua anak2 mak senang dilahirkan... membesarlah aku kt kampong tu... (aku satu2 nye yg lahir kt kampong..harap maklum hehehe) tapi mak bnyk pindah randah sbb abah keje askar (tentera darat).... yg aku ingt, mak bwk aku dok kedah, lain2 aku xingt.... pastu mak ngn abah bwk ktrg ms tu bru 4 beradik pindah ke Kg. Melayu Sri Kundang, Selangor (umh aku skng) ms tu aku br nk msk tadika.... kehidupan aku bermula disini dgn mak sentiasa disisi aku.... ms aku senang, susah, sedih, gembira, risau... semua mak ada... xterbalas jasa mak selama besarkan aku... xterhitung dosa aku pd mak.... mak tenang sgt hadapi semua dugaan hidup dlm besarkn anak2nye...
"kita doakan mak panjang umur untuk temani kita, moga mak sentiasa dimurahkan rezeki dlm hidup, semoga Allah swt limpahi kurnia dan senangi hidup mak dunia akhirat, Amin"

1 comment:

mRs. JujUE said...

selamat hari jadi makcik...moge panjang umur & dimurahkan rezeki selalu & cpt² dpt menantu utk ank makcik yg no 4 tu...errkk...hehehe