Wednesday, September 22, 2010

hari DUKACITA...... :(


21 September 2010....

k.mar : nah meiza.. surat dr pendaftar nie...(dng nada excited)
aku : ringan je nie kak.. mesti dukacita nih...
k.mar : -diam je xckp pape- (sbb aku rs dia pon rs benda yg sama)
aku : -lambat2 bukak sampul tu- baca- yelah kak. mmg dukacita! trus xsemangat sore aku)
k.mar : -diam lagi. sbb die tgk aku cm down kot-
aku : -lmbt2 tulis status kt fb 'bru lepas dpt surat dukacita- haih~
***

act' aku apply Seketeri N27 tetap... n dpt bnyk sokongan dr xbos aku... jwb penuh yakin je... tpi still xde rezeki aku nk dpt keje tetap kt UPM nie.. mmg frust weh... aku dh 3thn+ keje kontrak kt sini... dh mcm2 aku rs kt sini... nk sambung kontrak payah la.. xdpt gaji 2 bln la... haih~ sabar kan org kata... org kata lgi 'ada lgi yg kontrak bertahun2 kt sini'.... aku tau. aku tau semua tu..... tpi dlm masa2 aku down cmnie aku xrasa nk dengar semua tu walau hakikatnya aku tau. semoga ada rezeki aku nanti.. Insyallah. Amin~

4 comments:

mRs. JujUE said...

mm..bnyk sabar ek ct..de hikmah nye tu..mungkin ko akan dpt keje lagi bagus ke lepas ni..& mane tau kite dpt keje sesame satu tempat ke? hhuhuuu...aku pun penah rase gak dulu..time company nk tutup..2x aku rase, first time da nk kawen..second time da de anak..huhuhuu..mmg sgt² down time tu...:(

mYza said...

haih~ tu la kan ajojo.. down gler kan... :(

an Azita said...

insyaalh meija..aku sangat suka ko keje kat sini..Hope rezeki kita 2-2 panjang kat sini..Amin =)

mYza said...

Ezit..tenkiu ye ;p Insyallah