Monday, December 6, 2010

sesi mkn lgi... ;p

aritu Mie turun KL.. n awal2 lgi mie dh call aku inform suh bitau ngn k.eida skali... sbb ktrg dh deal nk g kuar mkn... hehehe.. pgi tu trus ktrg g bekfes same2 last.. mie yg bayar roti canai ktrg.. hehehe so aku n k.eida decide nk msk2 utk mie.. so tghari tu aku msk udang + cendawan msk lemak cili padi, tempe goreng, telo dadar, baby kailan oyster n siakap 3 rasa...n k.eida beli kek kecik n air botol... hehehhee aku, k.eida, mary, anie (tpi anie balik opis awal) then mie, zam n kamil... hehehe makan n makan. pastu mlm tu ade futsal kt puchong.. so aku g n Boipren aku... sb dia pon dtg inviation gk... mlm tu gk aku blik sg.buloh pas abes futsal... esok sabtu tu aku kuar ngn mie g midValley sbb ktrg nk beli jeans baru.. hehehhee... n aku bwk adam! so time adam dh penat c mie la yg dukung adam tu.. jatuh saham mie.. hehehhee Mie.. lenkali lepak kl lgi kite kuar lepak2 ye... ;p


No comments: