Tuesday, February 8, 2011

2011


Assalammualaikum wbt....

dh lamer sgt aku xupdate citer kt blog nie....dh bersawang sgt2 da blog nie.. dh bnyk xtvt yg aku miz update... nape? ntah ler... xbnyk masa? or skng aku dh malas.... huhu....tpi aku syg gle blog nie.... bnyk da citer2 yg aku tulis kt sini... utk ingtan aku sendirik jgk ble dh tua2 nnt... hehee

so today aku bersemangat balik nk type segala mcm citer yg aku lalui kt blog terchenta aku nie... hehehhee... act' aku demam arini... batuk, selsema, hingus, sakit pale, aku muntah ble mkn... tension tauuu.... asik sakit je.. last week aku mc 1day sb sakit pale.. berat gler paler aku... today dh selsema xbenti2 lgi la sakit pale.. xleh dok bwh kipas n aircond lgi la.. lg teruk jadiknyer.. hish. tension tau..... tpi B kata tu semua ujian utk aku..... utk buang dosa2 kecil.. Insyallah. tpi aku rs antibody bdn aku nie mmg xkuat... aku pon xreti sgt nk telan2 ubat bagai nie sume.. mmg aku pangkah. haih......... cmner la aku nk buat ntah gamaknyer.....

so' tolong doakan kesihatan yg baik utk aku ye kwn2 sume.... thanks a lots.. hanya Allah swt je dpt membalasnye......


No comments: