Wednesday, April 20, 2011

weehuuuu...... ;p

arini 20April2011.....

hah ko.. lgi skali berabookk aku punyer blog nih.... muahhahaaa... ntah nape ntah maleh sesangat nk update blog.... hehehhee... ble aku bukak blog aku nih.. aku gk yg boring asik entry bufday aku 14mac tu jek yg aku bace... xdek yg baru pon...... "konon bufday dier nk feel sepanjang tahun ler tuh!" muahahhaaa....

lately bnyk citer aku nk story-mory.... & omoz yg hepy2 ajek... muahahhaaa.... ade citer pasal kelahiran... ha ko.. adam da dpt adek girl oke... hehe.... pastu citer psl adam & adek girl dier la tuh.... pehtu psl perselisihan paham... cewah... misunderstanding sudaaa... hehee.... pehtu citer psl lepak ngn beshbuddy.... hah weh...ade org nk kawen daaa... sape? nt la kte story.... hehe.. pehtu citer psl xtvt makan2... part nih paling besh weh.... hehee.....ade gk citer psl kepoyoan jgk.... haih boring ler weh asik nk ngadap poyo ko tuhh.... hehehe..pastuh citer pasal lovey dovey...hah. ade jgk citer psl biadap! eleh skali aku kasik cermin besorr skali...bru tauu... ha. pastu citer psl perpisahan pulok.... goodbye & sayonara la weh.... what u give.. u get back.... muahhahaaa......

ha.. gitu le lebeh kurang rumusannyer.... mesti update punyer la... tggu eh. aku skng bz sket... "kang aku kata aku bz giler... cm aku la sorang yg bznyer.. org lain x... muahahhaa..." so pelan2 kayuh ler aku nih..... tata... ;p

No comments: