Monday, October 17, 2011

spek baru... ;p

nih aku g teman adi wat spek baru dier.... act mmg da lamer wei die nk wat spek nih.. tpi asik tangguh2 smpi la mmg da nazak sgt spek dier tuh... bru ler wat.. tu pon sb dier nk g dinner company dier kt kuantan tuh.... so ktrg g la merayap kt pyramid.. kebetulan ade promo ape ntah.... bingkai branded ngn high density lens ... adi pon pilih2 ler... ade la 2 yg dier bekenana... yg AX tu kemain lgi mahalnyer dier... bingkai saje da 6rats.. kemain ko... then 2nd choice lee cooper ngn high density lens tuh.... RM600+ lebeh kurgn gitu ler.... adehhh... beli roti kenyang! hahahaa ;p

 nih mesin ngetes mata tuh... kemain canggih mesin nyer tuh....

 nih tgh test ler.... aku pon test jgk menatang nih.. nk tau power kerabunan aku... hehe

 pehtu die cek pakai mendealah nih pulak.. ntah ape ntah.. aku xtry yg nih...

 ha ko.. bkn nih ye spek adi... hahahhaa.... giler ko jln2 sana-sini pki spek gini.. cool giler... haha

 nielah hasil kerabunan kami.... erkkk.. yg belah kiri tuh adi punyer la.. aku sket jer...

 nih adi kne bukak lens rehatkn mata dier.. tpi smpt ktrg g bt kad jusco baru.. tpi adi mmg xnmpk ler jenjalan tuh... hheheheheh...

 ha ko... lens high density tuh jenama nikon ko..... ko ade? hehehehehhe... bezanye sbb even power ko bnyk tpi ketebalan spek tu xde la tebal bona kan... sb tu mhl sket....

 pehtu test ngn mendealah ape lak nih... katanya nk tau jarak penglihatan dia ble tgk org lain... hehehee.. jgn ko xnmpk aku dpn mata udahhh...

taraaa....spek suda siap dlm ms 1hour......... errrr..sila abaikn perot yg terkedepan sket tuh...
err..b.. eben ko bun-bun.. aku syg je ko... muahahhahaa


No comments: