Monday, November 11, 2013

Adelia Mardhiyah bt Abdul Hadi...




Assalammualaikum wbt... ;)

Alhamdulillah... syukur.syukur.syukur pd Allah swt... aku da selamat melahirkn seorang puteri yg aku kandungkn selama 40minggu1hari.. pd hri Jumaat.. 11oktober2013 jam 11.03mlm.. hihii kelahiran secara normal 2x induce... berat bb 2.99kg..

Adi ng aku sepakat nmekn puteri sulung kami Adelia Mardhiyah yg membawa maksud
Adelia -Keadilan kami...
Mardhiyah- mndapat keredhaan Allah swt..

moga puteri kami membesar mnjdi hamba yg taat pd Allah swt n menjadi ank solehah kami.. berbakti pd Agama, bangsa & negara.. InsyaAllah.. Amin. ;)

aku lom sempt lgi citer pengalaman mengandung.. nt aku update ehh.. hihii... dah lmer kot xhupdate belog aku nih.. rindu kt blog seniri... hihii

okies le.. kalini nk uplod gmbo Adelia Mardhiyah je.. aku pggil Adelia.. kdg2 pggil Adel (bunyi: Adil).. hihii..

1 comment:

Atah Rashid said...

Tahniah beb! Pantang kat kundang ke? Leh dtg lawat adelia :)