Wednesday, February 1, 2012

1 Feb 2012

okeh arinih aku da tuka opis.. mulai arinih aku jadik P.A timbalan dekan (Penyelidikan & Inovasi)... skng nih dr.Zakaria yg pgg jawatan nih... so.. babai la JPH... katanya pertukaran nih berdasarkan kelayakan.. ketua Jabatan xlayak dpt seketeri N27.. N27 ke atas utk Timb. dekan & dekan shj....

moga hijrah ini beri seribu kebaikan dan rahmat dr Illahi... Insyallah.. Amin. :D***


harinih jugak aku rs cm haram!
ade yg tnye kt aku mcmane pulak rase makruh, sunat.. dll? ntah.. aku xpenah rase makruh, sunat ke hape jadik aku xtau.. & aku rs berdosa pulak main2kn hukum cmtuh.. nak rasa makruh,sunat bagai?
aku ckp aku rs mcm haram tu = rase xbest lgsg.. rs teruk.. ha gitu la lebeh kurang.. bkn nye aku maksudkn aku rs 'hukum haram'.. ish. ade yg paham kot maksud aku.. kot la lurus bendul sgt xpahamm maksud aku. kan?




klo ko da smpi menyusahkan org lain wei... mesti la ko rs ko teruk kan.. ko rs cm haram la rase die! xtau la nk ckp cmner... cmtu la aku rs...  aku da menyusahkan 'org lain'.. & org da rasa susah ngn aku... aku nih menyusahkan orang!!!!


mmg cam haram!

1 comment:

Atah Rashid said...

nape beb? meh citer meh.. :)