Tuesday, February 21, 2012

Budak Paling Comel... (same dengan je.... hehehhee) !!!

kalo korg rase anak korg paling comey dlm dunia nih.... xper.. aku suke.. sb aku rs sume bb comey! anak korg mmg paling comey dlm dunia! sbb..... aku pon same! hahahaa.. aku rase anak sedare aku la yg paling comeyyy dlm dunia nih... adam paling ensem! aina paling cantek! esya paling cun! amzar paling macho!.eben idung adam tonyok sket.. tetap paling ensem aku rase! muahahahhaa (tak baek btol c nadia nih kutuk idong adam tonyok weiii...kuang ajor nadia!)  klo bole nk uplod je stiap masa gmbo2 die.. nk amek gmbo die dah pandai wat ape.. hehe ha.. gitu le aku rs..  sbb skang nih aku masih blom ade anak sendirik tu la aku rase anak2 sedare aku la paling comey weii.. klo anak aku da ade esok2.. sure la anak aku paling comeyyy!! mase tu nt.. adam? aina? esya? amzar? sume kalahhh.. anak aku ler paling comey! hahahahhahaaa (gelak jahatttt)....  so bgi aku xper klo ade yg suke uplod gmbo anak die ker.. die nk bgtau org anak die da pandai wat ape ker... anak die bru pandai ckp/jalan ker..anything la die nk heboh 1dunia pls anak dier... ape salahnye? anak die wei.. sukati dier la.. lagipon tu kan anugerah Illahi.. per salahnye die nk share rase sbg penjaga amanah tu... sekadar nk share rase sbg ibu/ayah..... bkn die berniat nk bangga cm anak die reti sorg.. anak org lain tak... bukan tu sbnrnye niat die.. die cuma nk share.. jadi kite patutnye turut rase hepi utk dier.. sb 1day kite perlukan die utk rase hepi utk kite jugak... :D 

so.. let cekidout budak paling comey dlm dunia! muahahhahaaa :D 


adam - amzar & aina.... port lepak? bilik perantin xbape nk baru! muahahhaaaa.....

hi. name sy Muhammad Amzar Haziq bin Kamarul Effendi... sy la paling macho dengan suar belang2 kalerful sy nih... korg xder kan??? muahahhahaa :D

dak micha ngn abg dier... lepak dlm bilik aku... encha tengah menghasilkan pengeluaran yg baik ms ini.. tahap bau 9/10! adi laju2 spray bilik! hahahhaa


hi.. name sy Nur Aina Batrisyia bt Kamarul Effendi... sayalah yg paling cantek ng belon marche tu! mesti uoll setuju kan? muahahhahahaa (gelak bangge diri jap!)


even saya cantek! sy nih pemalu... hik.hik.hik


hehehhee..mase nih kt OU.. pegi berjalan2 carik pasal kt tempat keje pakcik atan! ngehehehheee


itu bakal adik esya!  baju nak belang2 sgt kan.... hamek ko same! muahahhahahaa


name sy Muhammad Adam Asyraf bt Mohd Nazri.. sy lah paling ensem ng topeng sy tu...
memule sy malu la nk pakai mendelah nih... tpi bile aunty lola pakai dulu... sy rasa cool jugak! hahahahaa


port lepak skng. dlm bilik aku! hehehhee :D


dah boring die dok kt marche ajak uncle adi jln2 kt luor dlu smtara tggu aunty lola abes gelak ngn kwn2 dier.. hehehe


ha.. skali lagi suar belang2 sy.. dah2 blah.. sy nk tdo.. xpenah tgk org macho ke??!!


name sy Nur Aliya Qaleeysa bt Mohd Nazri... sayalah yg paling cun dlm dunia! tengok la sy gelak.. cun giler kan? muahahhahaaa.....


tengok sy test pakai tudung... lagi cun kan? ngehehheheee....

aina - esya & amzar... melepak kt laman ruang tamu! hehehee..  da abes da gmbo2 latest budak paling comey dlm dunia! sekian! :D


1 comment:

Zila Zainal said...

eh eh.. rupanya ada blog hehe. meh meh follow aku plis. sian aku tade follower hahaha