Wednesday, December 26, 2012

3 Disember 2012

3 Dis 2011 - 3 Dis 2012....


time can change
the way we live
our dreams
the plan we start
but it can't change
the LOVE for you
that always
in my heart

Alhamdulillah... dah 1thn da perkahwinan kami... syukur padaNya dgn kurniaan kebahagiaan, rezeki, kesihatan, nikmat kehidupan, kesabaran, keberkatan, persefahaman & segalanya... Alhamdulillah....  moga semua ini berkekalan hingga ke akhir hayat kami... moga berkekalan hingga ke syurga Mu Ya Rabb... In Shaa Allah...

xde ape yg istimewanya pada tarikh ini, hanya kami menghabiskan waktu bersama berdua... ktrg g JB saje jalan2... paling best awal sehari mak aku called wish 'selamat ulangtahun perkahwinan yg pertama'... Alhamdulillah mak... doa & redha mak yg sentiasa aku harapkn sepanjang hidup aku...kite syg mak sgt2.. mak adalah mak plg terbaik dunia akhirat... on d day dpt msg dr bestfwen2 aku wish hepi aniversary... hehee tenkiu korg.. aku lebiu korg sgt2.. korg mmg kwn terbaek dlm hidup aku... hehe (act' masa tu aku xde pon post kt fb haritu aniversary ktrg... tpi korg ingt.. tqvm!) :D

ktrg g JB naik bas sb myVi aku xbape sehat.. kejap sejuk-kejap panas suhunye.. kaki depan pon licin... haha... so' kt JB dok kt umah makyang 1mlm.. umah makdek 1mlm... makyang siap banje mkn katanye sempena aniversary ktrg... then makdek masak sedap2 utk aniversary ktrg & bufday Iman jgk..  pakdek plak siap ckp npe xbitau awal2 klo x bole g mkn beso kt luar... then kak Nieta pn nk banje mkn sb aniversari ktrg.. tpi xsempat nk ber'beger bako sb salah timing tpi sempat ktrg mkn murtabak tauu... hehehe tenkiu v much! hehee... then blik Batu Pahat, 2mlm dok umah atok, Alhamdulillah atok & bapak sihat.. juz atok bru nk baik demam... xdpt g umah makitam pn sb ptg tu ujan nk g nek moto.. huhu balik KL pon nek bus tggu seberang jalan umah atok... :D

besh short holiday ktrg... bkn la holiday sgt.. saje nk jalan JB.. naik bas pulak tu.. hehee.. sronot btol.....tgk le gmbo ktrg merayap JB.... hehehe... pape pon nk ckp...

hepi 1st anniversary B...
i love u so much!!! :D



 


 




 
 

 


No comments: