Tuesday, May 7, 2013

5 Mei 2013 - i vote...do u?

Assalammualaikum wbt...

chewahhh...tajokkk xboleh nk belah sgt la kan... konon ko sorg vote gitteww... hahaha... so for PRU 13 nieh.. aku g lgi ngundi... nie kali ke 2 aku ngundi... kt Sek.Men.Keb.Sri Kundang lgi tmptnye... heheee...

5Mei - aku bgn pagi...bkn sb nk g ngundi pepagi.. tpi sb pepagi umah aku bisinngg hoiii.. abah tuko atap zink kt umah.. so org tukang dtg pepagi.. keletangg..keletongg.. pergghhh.. nk tdooo pon xsenang hoiiii... so TERpakse la aku bgn pagi... puih! hahahaaa... laki aku c Adi ari Jumaat kol 1am da blik pahang... drive sorg2.. bkn aku xmo ekot.. tpi aku tauu badan aku xbape nk larat dok lam kete lelame... gler ko.. bapak jem adi kata... die kol 3.30am still kt area simpang genting lgi.. hahaa.. hamekkk ko! pastu die tdo kt tol karak.. kol 6am die bgn gerak blik jengka.. die smpi bandar pusat kol 7am gitu... pergghhh... ko bayang kn klo aku ekot.. sure patah seribu pinggang aku yg xbape nk ramping nihh... heheee... so pas masak utk lunch... aku msk kari ikan gerut... sambal belacan.. sayo buncis grg telo... ng ulaman.. then goreng sekelar ikan gerut tu utk aku... sian aku.. aku tukang masak je.. still xleh mkn nasik lagi... mak aku xbape nk sehat.. da 2bln lebeh mak batok teruk..sian mak.. bape ubat batok da mak telan.. aku suh minum kicap+limau pon mak da buat.. stil xoke... ade petua2 lain lg x ehh?

then ptg kol 3.30pm gitu.. ktrg siap.. aku-mak-nadia-ude-adam-ocha... hehehe.. gler ko.. adam & ocha pon nk g ngundi gak hoiii... ms ktrg nk g tu ujan ala kadar.. tpi teguh gk atie nk g ngundi.. hahahaa gler ko.. bkn tetiap taun dpt ngundi ye dok? kt kundang tu ade 3calon bertanding... BN-Shukor PKR-Tengku Marziah BEBAS-xingt... haha.. so ktrg dpt 2 kertas la kan.. 1Dun 1Parlimen.. Parlimen pon 3 gk bertanding.. BN, PKR & BINTANG.. hehee.. aku ngn ude saluran 4.. mak saluran 2.. nadia saluran 5... so pas sesi memangkahh... sesi begambo jari pulok... hehee..boring je mak aku... c ocha tu cm stress tgk jari ktrg sume ade tanda.. nape jari die takde... die ckp "mak, umi, lola, ya ade... cha takkkdee ponnn" hahahahaa....

act' ms sebok2 nk PRU13 nie doa aku hanya 1....

"moga Yang Maha Esa memberi kite pemimpin2 kita bukan sahaja membawa kesejahteraan di dunia.. malah kegemilangan di akhirat"

6Mei :

tahniah pd Najib sb masih jadi PM di Malaysia... & janganlah dichapatikan segala janji kepada ini karilahh... muahahhaaa... :D

doa aku pas setel PRU13... "moga Yang Maha Esa mengasihani kita dari menanggung dosa yang bukan milik kita"

sb aku tauuu.....keperitan rasa menanggung dosa yg bukan milik kita..selamilah... 

waAllahualam..

No comments: