Tuesday, September 1, 2009

butterfly stuck in magic star's jar.

am not goin to tell a story bout 'my hand in the cookies jar'....
aritu 25Ogos mlm aku+B g karoke kt redbox ioi ngn izwan n ina... ina cuti so dier balik cni 1week. then 27Ogos tu dorg dtg bukak pose kt umah parents aku... pas keje aku gerak balik ngn B.. dorg dr puncak perdana... mak msk bnyk time tu... pas setel makan ktrg gerak balik memasing... B siap dpt 'souvenir' dr Adam... hehhehe sian member' naseb ade beli bju baru dlm kete...hehehe
***

Adam nie klo dipakaikn topi ke, spek tu ke, die xreti bukak... die biar jek.. konon macho bergayalah tu... siap sengeh2 lgi nk begambo' ;p die skng tgh belajar bejalan... bnyk langkah dh die jalan.. siap tepuk tgn klo smpi tempt yg die nk pegi... pandai salam orang... pandai kiz. tpi die pilih kasih. xnk die kiz sebarang org nie. tpi, sian die skng nie kene irritation kt tgn n badan dier... xtau mane die dpt ntah... teruk jgk.. dh 3 klinik pegi.. skng nie die mandi pakai sebamed' tgk ok jugak... get well soon adam...

Aina lak skng nie tgh belajar bejalan gk. tpi die takot2.... setapak jek die langkah. hehehee dh makin besor dh budak nie, xnk ngn org lain pon, tpi klo tgk org pakai tudung, menangis2 die nk ekot... kuat jalan nie... hehehe suke aku tonyoh2 muke die.. tembam sgt'

ni aku dukung dedua... kire aku leh msk competition angkat berat tu... huhu Adam 10kg, Aina 9.7kg... gler ar. sekejap je aku tahan tu.... nk begambo pnye pasal.. tpi dorang xleh dekat, men tolak2 tu.... terhuyung-hayang gk aku nk belenkn. hehehhee ;p

2 comments:

mRs. JujUE said...

da besor da adam & aina tu kan ct? oo..bawak bf jumpe hj kasbin ngn hjh rose ye? so, kire approve la ek? hehehe...

mYza said...

slalu aku bwk ..... approve is there. but word 'happen' never exist la ajojo... yg nie xtau le. adoi!