Monday, September 14, 2009

bila bulan bicara....




bila bulan bicara? erk.....apekah?!
chewaahh..cm tajuk lagu lak bagai. hahahhaaa.

today dh 14Sept09. our 2months... huhu..wish us last n success on 'relationship step' ;p letih la wei....

arini ingt nk g kg.baru nk pujuk member yg dh merajuk ngn aku aritu... hehehhee. ala cyg jgn le majuk..arini aku dtg k.. hehhee lgipn aku dh tingin sgt nk mkn ciken grill the ship kg.baru tu.... best woo....

***

adam dh pndai jalan. terer dh die jalan...branie die. jatuh trus bgn. xnangis.. tpi muke cm toye' jek... smlm die g shoping beli bju raye. kemain lgi die. xnk salam ktrg time nk jalan. sengeh jek siap tepok2 tangan ble dh msk kete... aku biar die jalan g kt kete sendrik.. jauh die jalan... hehehe sbb aku dh janji klo die pndai jalan nk banje die Crocs... so kene la tunaikn janji..tpi nk tggu B gaji dlu ar..... duit gaji aku dh abes da nk raye nie... hehhehee (mmg le aku janji nk banje Adam..tpi xkire la pakai duit sape pon kn? so B jgn lupe tau.. lps raye Adam nk Crocs die) hehehhehe..
***


Oh. Hepy Bezday to Gem on 12Sept09.... da besor dh gem skng.... dh nak kawen dah... dulu time kenal kecik je lgi...... ;p



2 comments:

mRs. JujUE said...

ct..hepy anniversary 2 months...hope u'll hepy 4 eva with him..aku tunggu je nk dpt kad dari ko ni tau!! :))

mm..adam je ke dpt crocs? baby aku pon nk jugak...hehehe

My so-called life said...

salam maiza..
lama xdgr citer.. pekaba? itu ke bf nye. hehe. semoga berbahagia ye.. :) wie sj nk wish.. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat maiza. Mohon maaf andai ada terkasar bahasa tersilap bicara. raikan syawal dgn gembira ye.. :D