Wednesday, September 9, 2009

tag? oh!

tag oleh cik Daya Othman .......

1. anda rasa anda hot?
> sumtime. slalunye bile abes shopping kt jusco ke...and am park my car outside building. sgt hot tetengahhari nk bejalan ke kete. oh. time nk kuar lunch jgk... slalu hot~

2. upload gambar kesayangan anda.
> (will upload more on my FB...tungguuuu)



















3. kenapa anda suka/sayang gambar ini?
> sbb mengingatkn zaman muda saya n kazen2 saya. cool kn! juga mengingatkan zaman muda-mudi mak n makcik2 saya termasuk Umi kpd Cik Daya.... (ampon mak dek.... lola xsengaja terletak gmbr nie...) hahahahhaaaa

4. lagu terakhir yang anda dengar?
> Heartless. (dgr time jem gle bapak tdi...huh)

5. Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?
> meija(kwn2), -lola, dek la, zureng, a'ah- kwn2 jgn berani2 panggil aku ngn name2 ini. khas utk kaum keluarga shj!

6. Tag lagi 7 orang tanpa kekesalan.
> enuf wif 3 la.... 1. Ajojo. 2. Hawa 3. Kak Long (oh. hawa n k.long xde blog tpi aku tau korg slalu bc blog aku kan.... hehehhe xkire. nk tag jugak!)


Sekian.

4 comments:

mRs. JujUE said...

oo..ct..pandai ek tag org? hehehe..nnt aku wat ek?? tunggu...hahahaha

~akuygsemakincomeydantembam~ said...

ihiks... aku ada blog la... tp dah lama tak update pastu aku buat security ... mmg takde sape tau even my hubby...

tau je ko ek, aku slalu baca blog ko... hahaha.... itu mesti beb! wajib amik tau hal ehwal semasa... nnt org kata aku tak amik tau plak kan...

dayao said...

nostalgic gila gambar ni kak lola! suka :) yang kite pernah tgk gamba umi kecik-kecik dengan makyang main basikal. atok time tu phewwwiit cun gila! hehe

mYza said...

ajojo: wat tau....
beb: ini assignment tau...duedate 2ari...
dek: coolkn...heheheee. atok mmg cun dulu kn... ;p