Monday, December 1, 2008

part time job?

ble kebosanan melanda aku mlm2..mule la aku terpikir nk wat bende2 yg leh memberatkn timbangan kiri aku. adoi' ble da sangap tahap gaban perkasa hitam.. aku terpikir bende berfaedah yg leh menyumbang kpd ekonomi negara lak. bernas gk idea yg kuar time2 tgh mantong2 nih...

mane nk carik part time job r? mau keje ptg smpi mlm latest kol 10pm. then mesti ade kelonggaran nk solat. wajib! mau kedai buku. sbb aku suke membaca. mesti dekat ngn umah aku. sbb nnt nk balik mlm2 aku takot lak klo jauh2. pastu mau keje monday till friday ajek. sbb sabtu & ahad aku bnyk agenda lain. nk jmpe adam. nk masak. nk merayap. nk tgk muvie. hehhehehe so' ade ker? bosan nih mlm2. adoi!

***
HOT.HOT.HOT

bru lepas borak ngn Dr.*** hehehheee~ die de tunjk 1 gambr awek yg kategori cun gler la jgk. then citer2 la psl SKANDAL....???? borak pnyer borak. aku pon citer la psl pendirian aku. Insyallah. last ayat yg paling xbleh blah...."kalo kamu open, ape salahnye..." *die sengeh2 bermakne. hahahhahahaaaa~ ade atie ar????? adoi.............!!!!

fullstop!


********************************

since aku gilekan mendealah ini... aku g shahalam lgi lasweek' hehehhee~ jln2 then terjmpe la staf lamer aku kt BNM...borak2.tnye2.

bro : dtg ngn saper?
me : adik. *tunjuk kat adik aku yg tgh tolak troli.
bro : ade jmpe ### lagi?
me : ade gak kengkadang.
bro : erm...ke dah xde pape? *buat muke xpuas atie.
me : hehehhe..ha'a xde pape... tpi ktrg baik lgi. *cpt2 cover diri sendrik.

adoi' citer da lamer la wei. letih ar aku gini....!

**********************************
ye. ko menang sbb ko 4bulan. and aku 2WEEKS.
dem sungguh rasenye. tabah ye' hehhehee~

####

enuf. xmo ckp lgi. (@^#*$%@*#@(#&!!!!

4 comments:

mRs. JujUE said...

ct..de part time job kat ampang..
kat umah aku..
p untuk bulan 12 jerk..
makan sume ditanggong...
nak? aku bole kasik borang..hehe..
pe yg 2 weeks & 4 months tu? kasik story sikit..hehe...sibuk je aku ni kan? :))

mYza said...

member aku break ngn bf dier. aku sound le dier. kapel kejap ajek. 4bln. skali die bagi balik kt aku... "dari ko kapel 2weeks ajek!"

hahahhaaa~ padan muke aku.

tu mistake tu. BIG MISTAKE EVER!

mYza said...
This comment has been removed by the author.
mYza said...

kesalahan terbesar dlm idup aku bile aku wat kptsan utk kapel ngn dier.