Tuesday, December 9, 2008

aku bukan perahsia'

"Tonight will be the night
That I will fall for you over again
Don't make me change my mind"
by secondhand serenade~

lagu nih dr tdi berulang2 kt pale otak aku nih... tpi dr tadi gk aku try carik lirik yg sesuai nk tuka lagu tuh..... end up...aku rs nih paling sesuai.... sory'

"lastnite will be the night
that i thought i will fall for you over again
but still...i cant change my mind...."
by me~


******** i've nothing in mind rite now*********

lastnite' nk tdo aku carik stoking feveret aku. what? ilang??!!! yg aku jmpe seblah2 ajek. mane pegi ntah aku pon tatau..... so lastnite aku tdo pakai gini.... hhahhahaaa


last sunday aku g lgi ke shah alam utk kesekian kalinya..... bukan sbb 'dia tp sbb dia'.... raye haji kt umah aje. kazen aku beraya skali ngn ktrg.... xkemana g visit Adam kt umah nenek die ajek. pastu ptg Aina lak smpi.... ujan xbenti2.. abh ngn adik g surau tlg2 ape patot lgpn adik msk bhgian korban jgk... mlm tu kononnye nk shop kt uptown yg dh lame xdijenguk tpi ampeh... tutup. raye la weh! hhehheheheee~ b4 balik round kl dlu tgk pe yg patot.... bnyk 'tmpt' yg tutup gk... pelik! oldtown jek bukak until 3am. nih Adam yg dikerjakan oleh aunty n pakcik dier...


**********************
lunch time ke Alamanda ngn Fa... g tgk Los & Faun... besh gk citer tu.. tiket pn murah RM7 ajek... movie 1hour48min... then rush nk balik opis.... sudden bru aku prasan tiket parking ntah mane rantau aku letak... adoi. siot kne fine RM25. mkn femes amos lgi bagus! huh.....

(9Nov/4pm)

2 comments:

mRs. JujUE said...

sian tol pipi adam tu jadi cmtu ct..ko nih...nnt hilang pipi die..sian adam tau!! hehehe..
nasib le adam dpt auntie yg suke cubit pipi cm ko nie..hihihihi

ko da tgk ye cite Los & Faun tu? best ek?

mYza said...

hehehee tu bkn tgn aku tau.. tu tgn nadia... hahahahaa

bes gk citer tu... not bad ler :p ade gk yg lawak....