Tuesday, December 2, 2008

Weight Management?

yesterday ade program Weight Management by master student fm other faculty... then as kesedaran diri aku yg weight xbrape nk manage nih... aku pn trn la nk tgk pe yg patot..... tp dorg ckp aku xlayak sbb klo bleh dorg nk org yg ukur lilit pinggang nye 29 ke atas.... huhu. sebbaik jeans aku stil lgi pakai saiz 26. ok? hehehehe then dorg jz wat kt aku timbang elektromagnet... and this is my weight slip. tuh...berat da 48.5kg... then lemak jek da 14kg kt situ! giler hape! bnyk sgt mkn lemak ayam nih. hahhahaa~ tuh cane aku nk losekan 4.8kg fat tuh? adoi! tpi smlm dr.Boy ade ckp kt aku...dier leh jdik instructor nk ilangkan fat2 dlm badan.... tpi kene wat apoiment dlu... dier siap nk jadik 'personal instructor' utk k.lyn lagi tuh.... hahahhahaa xbleh blah.... ermmm berat ideal tuk tinggi aku yg xbrape nk tinggi nih 43.7kg? giler hape? bleh lak ilang 2cm. aritu aku ukur tinggi kt mayfair 155cm. adoi lagi! dlu aku penah 43kg..giler kurus! cam xcukup vitamin jek. xmo aku!

2 comments:

mRs. JujUE said...

waa...ko punye berat skang cmtu da ct? kirenye ko ni lemak bnyk r ek? hahaha

mYza said...

hahhahaa ko pon tau KFC mknan wajib aku atleast 2x seminggu....

lemak ayam la tuh... adoi!