Thursday, December 4, 2008

Quality ker?

2moro hari Q kt fak. srabot aku ngn mende2 persembahan nih. ntahapehapentah. jabatan xde komitmen lgsg. org bagus2...sihat2 tpi hampeh. "RM pnyer cerite kt sini" siot! meluat! kengkadang aku teringat masa aku kerja dulu...nk sedih pn xgune.... bleh teringat je la kan... org slalu wat kptsan terburu2 kan? aku xnyesal tp kengkadang pelik. aku slalu dpt bos yg baik. tpi keadaan yg buat aku rs xselesa.... mmg kite xleh dpt ape kite nak. tp xsalah kite cuba kan?


******************************
"mlm ni bulan tengah senyum pada awak"

lastnite got diz sms from unknown.
hahahhahaaa...gile hape? jiwang nak mampos. paham abesss.....
dh tu ble aku tnye saper...
dier bleh jwb "sy knl awak...awk je xkenal sy"
naseb ko la. maleh aku layan.
tpi series beb. sms tu leh buat aku muntah.

******************************
dah la... mlm nih aku nk merayap jap ke jusco..... so nk balik n siap2. :)
so' till next week.

SALAM AIDILADHA...... :)

No comments: